Skolepatrulje

Skolepatruljen skaber tryghed i trafikken for både børn og voksne. Dag efter dag, i al slags vejr står de der. Udrustet med veste og viljestyrke afvikler de morgentrafikken og hjælper store og små sikkert i skole.

De går forrest som det gode eksempel og minder alle os andre om, at vi skal passe på hinanden - ikke bare i trafikken, men overalt i livet. De tager større ansvar end de fleste og ser det som helt naturligt at hjælpe de mindste elever sikkert i skole hver morgen. Skolepatruljen viser os alle sammen, at en lille smule hensyn og overskud er alt det kræver - så er vi godt på vej sammen.

På Løjt Kirkeby Skole er det eleverne fra 7. årgang, som udgør vores skolepatrulje. De står hver morgen fra 7.45 til 7.55 ved Netto, hallen og Regnbuen. Derudover står skolepatruljen også ved Regnbuen hver eftermiddag når eleverne fra Indskolingen har fri.

Ved spørgsmål eller andet kan skolepatrulje-ansvarlig Kristine Jessen kontaktes på AULA og skoleleder Merete Gissel kan kontaktes på AULA, mail meg@aabenraa.dk og tlf. 73668451

Billede - skilt