Ny elev

Er I tilflyttere eller ønsker du af anden grund at dit barn skal starte på Løjt Kirkeby Skole er du altid velkommen til at kontakte skolen på tlf. 7376 8450.

Skal dit barn begynde i 0. klasse efter sommerferien vil du som forældre modtage et informationsbrev i din e-boks i god tid inden opstart. Skoleindskrivningen foregår digitalt på hjemmesiden aabenraa.dk. På hjemmesiden er der også mulighed for at indskrive dit barn i skolens SFO.

0. årgang - skoleåret 2024-2025:
Den 8. januar 2024 er der sendt et info-brev til forældre til skolestartere. I brevet vil der være link til info-film om Løjt Kirkeby Skole og SFO Regnbuen, informationer om indskrivning i skole og SFO samt en liste over vigtige datoer for skolestart. Har du som forælder yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte skolens ledelse.

Skoledistrikt:
På Aabenraa Kommunes hjemmeside er der en oversigt, samt søgefunktion, hvor det er muligt at se hvilket område der er tilknyttet skolens distrikt.

Billede Velkommen